31 Ιαν 2012

Ο Κινέζος, Ο Θεός και η μοναξιά - Παρουσίαση Βιβλίου ΑΘΗΝΑ- ΑΡΜΟΣ


Εκδόσεις "ΑΡΜΟΣ"

Με χαρά σας προσκαλούμε στην παρουσίαση του βιβλίου

του π. Χαράλαμπου Παπαδόπουλου

Ο ΚΙΝΕΖΟΣ, Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΞΙΑ

που θα γίνει στο βιβλιοπωλείο του Αρμού

(Μαυροκορδάτου 11, 106 78, Αθήνα)

το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012, στις 18.00

Για το βιβλίο θα μιλήσουν

Ανδρέας Αργυρόπουλος, θεολόγος

Νικήτας Καυκιός, ψυχολόγος

και ο π. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος.

Αποσπάσματα θα διαβάσει η θεατρολόγος - μουσικός

Έφη Μαστορίδη.

5 σχόλια:

Διαβάτης είπε...

Πάτερ Λίβυε ,

Πήρα το βιβλίο σας . Το ρούφηξε πραγματικά η ψυχή μου .

Όλα τόσο διδακτικά !

Είναι πανέμορφο και μοναδικά τα όσα μοιράζεστε μαζί μας .

Σας ευχαριστούμε !

Την ευχή σας .

Ευλαβικά , από τη Μεγαλόνησο.

π. ΛίΒυος είπε...

Την Καλημέρα μου στην Μεγαλόνησο. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λογια. Ειναι σημαντικό να κοινωνάνε οι καρδιές μας.
Να ευχεσται!!!

Ανώνυμος είπε...

Θα είμαι εκεί


Ο ένας από τους δύο...

κυριάκος είπε...

και για θεσσαλονίκη??

π. ΛίΒυος είπε...

Αδελφέ μου, ειναι λιγο μακρυά, παρόλο που ειναι η δευτερη πατρίδα μου και θα το ήθελα πολύ. Πρέπει να υπάρξει κίνηση και οργάνωση για να πραγματοποιηθεί. Ας ευχηθούμε.