13 Σεπ 2014

Τα πατώματα ....


Κάθε μέρα ο κόσμος βγαίνει για δουλειά. Πάει να ψάξει και να πράξει, αυτό που ονομάζουμε εργασία, μεροκάματο. Να ζήσεις να επιβιώσει. 

Υπάρχουν όμως κάτι ψυχές που κάθε μέρα κάνουν και μια επιπλέον βαριά εργασία. Ίσως την πιο επώδυνη.

Παλεύουν, ματώνουν στην κυριολεξία, να κρατηθούν στην ζωή. Αγωνίζονται για να μπορέσουν να ζήσουν και σήμερα. Όχι για το ψωμί τους μα για την ψυχή τους, για την ελπίδα.

-Πάτερ μου, μια ζωή θυμάμαι τον εαυτό μου, να παλεύει με σκιές και φαντάσματα, για να μπορέσει να κρατηθεί, να είναι καλά και να επιβιώνει. Μια ζωή πάτερ μου!! 

Κόπος τεράστιος. Γεθσημάνια αγωνία. 

Και καλά, εκείνος που δούλεψε και κουράστηκε το κορμί του, το βράδυ σαν γυρίσει σπίτι του, θα αράξει, θα πέσει στο κρεβάτι του. Εκείνος όμως που δούλεψε με την ψυχή του και τα υπόγεια διαμερίσματα της, για να μπορεί να πάρει και σήμερα μια ανάσα, μια παράταση από την απόγνωση, το βράδυ θα πέσει στα πατώματα. 

Πολύ θα ήθελα να προσκυνήσω αυτά τα πατώματα, μυρίζουν ανάσταση.


π. λίβυος 

3 σχόλια:

AERIKO είπε...

"Βλέπεις ότι το αιχμηρό υνί του πόνου οργώνει βαθειά την ταλαίπωρη ψυχή μου.Μέσα στα ματωμένα αυλάκια της, σπείρε Συ το σπόρο της μυστικής Σου αγάπης,και της πίστεως που είναι δυνατή και όρη μετακινεί!"

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=foUrBztgzZA&index=2&list=LLRW2YGaefDfcz_Oeg1JHJWQ

Μία αφιέρωση σ' όσους παλεύουν με το ...κενό. Τους σέβομαι,όμως θα τους πω, πως η προσευχή με προσοχή και αγάπη-αγάπη βιωματική κι όχι φανταστική κάνει θαύματα...στα πατώματα και διαλύει τις σκιές μαζί με τα ελαττώματα!
Κάποιος ακούει πάντα με προσοχή όχι τόσο τι Του ψελλίζουμε, όσο ό,τι κρύβουμε' ας φροντίζουμε να είναι καθαρό, πολύ καθαρό και ταπεινό μαζί αυτό το μυστικό της καρδιάς μας!!
Συμβουλές από μια που ξέρει από πατώματα... και πώς ...καθαρίζουν!

Με την άδειά σας,π. Χαράλαμπε, μη με θεωρήσετε δασκάλα, απλά μια προσκυνήτρια όλων όσοι ξε-ψυχούν πάνω από μια απόγνωση!
Ευλογείτε

Ιωάννα Ιωαννίδου

Ανώνυμος είπε...

Ναι,έτσι νιώθω καθε βραδυ,κι ομως τοτε που ΣΕ ειχα καθημερινά στη ζωή μου,τι ηρεμία..τι γλυκος υπνος θεέ μου
Φιλε μου ελα κι αποψε,νιωσε με Κ μεινε για παντα!!!
Σε ευχαριστώ για ολες εκεινες τις στιγμές
Φιλε...
Θεόφιλος