14 Ιαν 2020

'Όταν η αρρώστια μιλάει την γλώσσα της υγείας...



«Μην ζητάς από το Θεό να σε κάνει καλά αλλά καλό», έλεγε ο Άγιος Πορφύριος. Και εγώ στα λόγια αυτά διαβάζω, μην ζητάς να γίνεις καλά χωρίς πρώτα να ακούσεις τι θέλει να σου πει το τραύμα, η πληγή, η ασθένεια σου. 
Πολλές φορές μια αρρώστια είναι η τελευταία προσπάθεια της ψυχής σου να σου πει μια μεγάλη αλήθεια που δεν θέλεις ή δεν αντέχεις να ακούσεις. Το σώμα μιλάει. Η ψυχή γράφει την ιστορία των τραυμάτων μας πάνω στο ευάλωτο κορμί μας. Η ασθένεια σχεδιάζει πάνω στα σώματα μας, εκείνα που δεν θελήσαμε ποτέ να δούμε, και μας φωνάζει «κοίταξε», «δες» καταρρέεις και χάνεσαι, άλλαξε, μεταπλάσου, μεταμορφώσου, μετανόησε. 
Η αρρώστια μιλάει την γλώσσα της υγείας. Καμία σκιά δεν υπάρχει δίχως φως. Κανένα τραύμα δίχως να κρατάει δώρο. Μα και κανείς σταυρός δε μένει χωρίς Ανάσταση.

2 σχόλια:

Kapetan_nikolas είπε...

Κάποτε με φοβιζε κάθε ασθένεια κάθε τι που είχε να κάνει με την απώλεια υγείας ακόμη και το θάνατο... Όμως τώρα αυτή η οπτική της πίστης και της αγάπης του Χριστού μου έχει δώσει κουράγιο και δύναμη ώστε να βλέπω ότι κάτι άλλο κρύβετε από την κάθε ασθένεια... Κάτι καλό για εμάς που το ξέρει καλύτερα από εμάς ο Χριστός που μας θέλει όλους κοντά του....και βέβαια η ασπιρίνη που μας δίνανε όταν είμασταν μικροί ήταν πάντα πικρή!!!! Αλλά έκανε δουλειά... Την ευχή σας Πάτερ...

Ανώνυμος είπε...

Έχουν τόση πυκνή εννιά τα λόγια τον Αγίων μας πάτερ . Έχει τόσο βαθος ο λόγος τοὺς ..! Πέντε , έξι ,επτά ,δέκα λέξεις συνδυασμένες με τρόπο , και θεία σοφια όλο βαθος .Μεγαλείο και ασύλληπτη η περιγραφική τους ακρίβεια και βάθος . Αν δεν είναι βίωμα και κατάκτηση οι λέξεις τους τότε πρόκειται για θεϊκή υπόδειξη στον άνθρωπο που προσπαθεί να αγαπά και να σέβεται τον υπέροχο θεό , Αυτόν που ψάχνω να γεμίσει τα κενά της υπάρξεως του.
Άκου τι είπε ο άνθρωπος .. «Μην ζητάς από το Θεό να σε κάνει καλά αλλά καλό» η πλήρης ανατροπή δηλαδή στα θέλω του καθημερινού αγωνιστή άνθρωπου , στον άνθρωπο που τρέχει στον δρόμο του θεού ή όμως που μπορεί και να νομίζει ότι πορεύεται ... σε δρόμο σωστό και ταπεινό .
Άκου τι είπε ο άνθρωπος .. «Μην ζητάς από το Θεό να σε κάνει καλά αλλά καλό» άραγε να μην πέρασε πάτερ μου κι αυτός ο γεράκος παππούλης όλα τα στάδια και τις δοκιμασίες που περνάμε όλοι ; Άραγε να μην δοκιμαστικέ να μην πόνεσε στην προσπάθεια ; Να μην αγανάκτησε από τις σκληρότητες; Να μην έπεσε ,να μην λύγισε στο νου και στην σάρκα απο τα πάθη;
Ο Άγιος Πορφύριος ο Άγιος Παΐσιος και όλοι γενικά, άραγε δεν είχαν τους δαίμονες τους ; Οι δαίμονες ολους αυτούς τους χάιδευαν ή τους μαστίγωναν ανελέητα ; Προφανώς και έχουν βασανιστεί άπειρα . Αλλά άντεξαν και πάλεψαν .Παλικαράδες στα μάτια του θεού φάνταζαν και γι’ αυτό ο θεος τους αγίασε και τους έκανε ένα με Αυτόν.
Οι άγιοι μας , μας φανερώνουν έτοιμα τα λόγια που ο θεος θέλει να ξέρουμε για να μην βασανιζόμαστε αδίκως.
«Μην ζητάς από το Θεό να σε κάνει καλά αλλά καλό» αλλά και πόσες άλλες κουβέντες !
Πελαγώνω και χάνομαι πάτερ . Διαβάζω, ακούω , θαυμάζω , αντιστέκομαι και πέφτω .Γελάω χαίρομαι και μελαγχολώ.
Είμαι το ίδιο άτομο που κλαίει από χαρά έχοντας στο στόμα το ροδάκινο της παραλίας και βλέπει το θεό παντού ολόγυρα !
Το ίδιο άτομο που θα μπορούσε να ξεκοιλιάσει το παιδεραστή που φερμάρει σαν ύπουλο σκυλί τα αθώα παιδιά μερικά τετράγωνα παρακάτω , αν ο θεός δεν μου σιγοψιθύριζε χαλάρωσε παιδί μου κι αυτός ο άθλιος ακόμα , αγαπιέται από την αγάπη Μου .

Ποιος μπορεί να πάρει την θέση του θεού και να αφαιρέσει ζωή ανθρώπου ;
Κανένας .
Εκεί στην Κρήτη πάτερ έχετε αυτό το συμβάν του γυμναστή που μεθυσμένος πήρε το όπλο και σκότωσε τον δόλιο ανυποψιαστο διαβατη τραυματίζοντας και την γυναίκα του . Έβλεπα νωρίτερα στις ειδήσεις τον καψερό να απολογείται και να ζητά συγνώμη λέγοντας ότι δεν καταλάβαινε ,ότι δεν έχει ενθύμηση του συμβάντος από το αλκοόλ που είχε στης φλέβες του τόσα και τόσα χρόνια .. ποσο τον λυπήθηκα πάτερ μου .. Νομιζω λέει αλήθεια πάτερ. Πως αυτοί οι μαύροι δαίμονες πάτερ μου μας κατακτούν και μας σκοτώνουν σκοτίζονταν τον νου και βάλλοντας την σάρκα μας. Μισούν τόσο το πλάσμα που ο θεος με τα ίδια τα χέρια του δημιούργησε. Έχει τόσο κακιά ο δαίμονας σκέφτομαι καμία φορά πάτερ μου που αν μπορούσε και τον εαυτό του ακόμα θα κατέστρεφε . Ελπιζω καλε μου πάτερ η μωρία μας ,η τυφλότητα μας και τα άρρωστα θέλω μας να μην γίνουν τόσα που να μας εξισώσουν με τον αρχικό δαίμονα και αναγκάστηκα το κακό βλάψει τον εαυτό του ..
Άραγε πάτερ μου αυτος ο λόγος του παππούλη «Μην ζητάς από το Θεό να σε κάνει καλά αλλά καλό» δεν θα έφτανε να κράτηση αυτόν τον γυμναστή στο σπίτι του νηφάλιο και καθαρό . Δεν θα καταλάβανε στην ανάγνωση του λόγου αυτού ότι το τραύμα που τον πονάει δεν θεραπεύεται με αλκοόλ και ουσία ανθρώπου αλλά μόνο ο θεος μπορεί !
Δεν υπήρχε κανένας να τον αγαπά άραγε και να του εξηγήσει !
Πάτερ να μην δημοσιεύσετε αυτό το σχόλιο γιατί δεν θέλω .
Δεν μπορώ να κάνω προσευχή σήμερα.
Εχω απίστευτο πόλεμο στην σάρκα και νιώθω μια βραδύτητα σε όλα.
Βαριέμαι ακόμα να κάνω μπάνιο.
Όλοι σπίτι κοιμούνται χαλαροί ,ασφαλής και ευτυχισμένοι χαίρομαι για την γυναίκα και τα παιδιά μου αλλά εγώ εχω διάθεση να μιλήσω κάπου .. ο ιστιότοπος σας εδώ προσφέρεται και αφήνομαι στην φλυαρία.
Είναι ανακουφιστικό που δεν απαντάτε και το εκμεταλλεύομαι!
Πέρασε η ώρα πάτερ μου , άντε καλό ξημέρωμα να έχουμε όλοι .