12 Αυγ 2020

Όταν αγγίζεις την αλήθεια σου αγγίζεις τον Θεό....

Μην προσπαθείς να γίνεις κάτι που δεν είσαι. Μην προσπαθείς να μιμηθείς κάτι που δεν έχει σχεδιαστεί από τον Θεό για σένα. Ανάδειξε αυτό που είσαι και αυτό που σου δόθηκε. Ανέπτυξε το, μοιράσου του και χάρισε το. Θα σε «μαλώσει» ο Θεός που έτρωγες μια ζωή τα σωθικά σου και πάλευες με ενοχές για κάτι που εκείνος ποτέ δεν ζήτησε. Σκέψου. Είσαι σίγουρος ότι αυτά για τα οποία υποφέρεις στα ζήτησε ο Θεός; Μήπως τα απαίτησαν οι άνθρωποι και η κοινωνία; 

 

Γίνε αυτό που είσαι. Φως και χαρά. 

Και πως θα καταλάβω τι είμαι; Πως θα είμαι σίγουρος ότι βρήκα αυτό που είμαι; 

Καταρχάς αυτό δεν θα συμβεί μέσα από συλλογισμούς. Η ζωή δεν είναι πρόβλημα να το λύσεις αλλά πραγματικότητα να ζήσεις. Οπότε δεν θα έρθει η γνωριμία με την αλήθεια σου μέσα από σκέψεις και συλλογισμούς. Δεν λύνουμε γρίφους αλλά ζούμε. 

 

Όταν λοιπόν αγγίξεις την αλήθεια σου, θα αισθανθείς φως, χαρά, κατάνυξη, ευεξία και ευλογία στο σώμα και την ψυχή σου. Θα νιώθεις όλα να ρέουν ομαλά και φυσικά. Θα βιώνεις μια αλήθεια σε αυτά που σκέφτεσαι και πράττεις. Θα λες «να το, εδώ είμαστε» εδώ σε αυτό που σκέφτομαι και κάνω είμαι αληθινός, γιατί είμαι χαρούμενος. Δεν πιέζω τίποτα, όλα μου βγαίνουν αυθόρμητα και φυσικά. Ρέουν σύμφωνά με την φύση μου, που είναι κατά Θεό πλασμένη. Όλος ο χρυσός του ουρανού είναι μέσα μου, μα θέλει καθάρισμα να φανεί να λάμψει και να λάμψω. 

 

Όταν αγγίζεις την αλήθεια σου, αγγίζεις τον Θεό και πίστεψε με το καταλαβαίνεις απόλυτα, τόσο που δε μπορώ να στο εξηγήσω. Απλά ζήσε το.

5 σχόλια:

ευλογειτε είπε...

ΑΛΗΘΕΙΑ μου
παπα -λίβυε!

Γιάννης είπε...

Δεν θα σας δώσω άδικο, αγαπητέ μου πατέρα! Όμως, αυτή η αναζήτηση της Αλήθειας δεν είναι ούτε απλή ούτε εύκολη. Αντίθετα γινόμαστε παράξενοι, ιδιαίτεροι για τους ανθρώπους και στο δίλημμα τι δρόμο πρέπει να ακολουθησω, λόγω αδύναμης πίστης και όχι μόνο, στρέφουμε το βλέμμα, απομακρυνόμαστε από τον Θεό και την προσευχή.
Όντως Εάν καταφέρουμε να ζήσουμε την Αλήθεια θα ζήσουμε απλές, μοναδικές, ανθρώπινες, χριστιανικές στιγμές. Αρκεί να βρούμε το θάρρος, την τόλμη να ξεκινήσουμε, να κάνουμε το πρώτο βήμα...

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικό το κείμενό σας, πάτερ Χαράλαμπε!
Ο Θεός να σας έχει πάντα καλά.
Να είναι πάντα καλά και ο πάτερ Νικόδημος της ενορίας μας στην Παναγία Νερατζιώτισσα Αμαρουσίου που μας φροντίζει με τόση αγάπη, αλλά και αυστηρότητα όπου πρέπει και καλά κάνει. Τον είχα ρωτήσει για εσάς και μου είπε ότι τα βιβλία σας είναι θεόσταλτα, σας υπαγορεύονται ΄Ανωθεν, από τον Αφέντη Χριστό, όπως Τον ονομάζει, και πήγα και τα πήρα.
Καλό Δεκαπενταύγουστο με υγεία σε εσάς και όλους τους ανθρώπους.

Ανώνυμος είπε...

Χαίρετε, πάτερ.
Μία καλή (επιτέλους) είδηση με ιδιαίτερο συμβολισμό: από τις εκρήξεις στη Βηρυτό, το εσωτερικό της εκκλησίας του Αγίου Δημητρίου, η Αγία Τράπεζα και το καντήλι έμειναν άθικτα! Ο συμβολισμός είναι ο εξής' το εσωτερικό μας, το μέσα μας, η εσωτερική μας ασφάλεια και πίστη στο Θεό να μην επηρεάζεται από οτιδήποτε εξωτερικό.
Κανένα κανάλι δεν το έδειξε, τουλάχιστον απ' όσο είδα, μου το έστειλε φίλη με μέιλ.

https://www.bbc.com/news/av/world-middle-east-53696936/beirut-explosion-video-of-church-altar-s-survival-brings-hope

Ευχαριστώ πολύ.
Την ευλογία σας πάτερ.

Κρητικός είπε...

Αφέντης μου ο Χριστός.... μόνο αυτόν προσκυνώ, μόνο σε αυτόν προσφευγω. Είναι η αλήθεια μου και το φώς μου. Δοξασμένο το όνομα του!