3 Ιουν 2008

Ενός Λεπτού Σιγή - Ντίνος Χριστιανόπουλος

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όταν ο κόσμος αρχίζει και τελειώνει στα όρια του εαυτού μου,
ΝΟΜΙΖΩ ότι είμαι ευτυχισμένος.
Όμως, έτσι είμαι ένα κύτταρο, απομονωμένο από τα διπλανά μου.
Η ιατρική δεν έχει να πει και τα καλύτερα λόγια για μένα...

P. Kapodistrias είπε...

Νυκτικό!!!...

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

Πολύ ωραίο το σχόλιο του πρώτου σχολιαστή (σχολιάστριας μάλλον). Συνειδητοποίησε άραγε ότι έγραψε ωραίους στίχους;

Σ' ευχαριστώ και για τον Γιώργο Ιωάννου, ο αγαπημένος μου. Αδικοχαμένος, αδικημένος και δυστυχώς ξεχασμένος.

Roadartist είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ....

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Πάνω απ' τις θάλασσες την αγάπη μου
θέλω να σκορπίσω.
Μικρές σταγόνες στον αφρό του
κύματος να γίνει,
να σκάσει και να διαλυθεί
στα πόδια των απεγνωσμένων
που κάθονται στις παραλίες αυτού του κόσμου
δίχως τίποτα να περιμένουν.

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Η μοναξιά μου είναι γλυκιά
όταν με συντροφεύει
τις ώρες που επιλέγω
να μιλήσω με τον εαυτό μου
ενώπιος ενωπίω.
Τότε με σεβασμό σωπαίνω ν' ακούσω τις αλήθειες της ....

Την αγάπη μου
Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

π. ΛίΒυος είπε...

@Σοφία Κου http://anatash.pblogs.gr/

Πάρα πολύ όμορφο το σχόλιο σου. Καλημέρα!!!!

π. ΛίΒυος είπε...

Π.Κ. @

Αδελφέ να είσαι καλά. Σε ευχαριστώ για την συνεχή παρουσία σου στο χώρο αυτό. Να είσαι καλά.

π. ΛίΒυος είπε...

@Γιώργος Χρηστινίδης

Γιώργο μου θα συμφωνήσω μαζί σου για το σχόλιο της Σοφίας Κου.

Οσο αφορά τον Γιώργο Ιωάννου, ομολογώ οτι δεν το γνώριζα και τον βρήκα μέσα απο ένα δοκίμιο του Ντίνου Χριστιανόπουλου για αυτόν.

Πραγματικά υπέροχος.

Την Καλημέρα μου Φίλε....!!!

π. ΛίΒυος είπε...

@Roadartist

Να είσαι καλα. Καλή μέρα να έχεις!!!

π. ΛίΒυος είπε...

@Βασιλιάς της μοναξιάς

Ωραίοι οι στίχοι σου φίλε. Να είσαι καλα και να περνάς υπέροχα!!!

π. ΛίΒυος είπε...

@λυγερη

Εχει καλή μου Λυγερή και η μοναξιά της ομορφιές της.....

Την αγάπη μου και χαιρετίσματα στα κορίτσια!!!!

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

...Εγω...απλά...για μια καλησπέρα..
περασα..
καλά να είστε..

panagiotisandriopoulos είπε...

Αγαπητέ μου π. Λίβυε,

Οι προτάσεις σας είναι εργοτάξιο αισθημάτων!
Θα ήθελα να θυμίσω ότι τα δύο ποιήματα του Ντ. Χριστιανόπουλου που έχετε αναρτήσει (Κατάνυξη, Ενός λεπτού σιγή) έχουν μελοποιηθεί από τον Μάνο Χατζιδάκι και περιλαμβάνονται στον κύκλο "Τα τραγούδια της αμαρτίας" (τραγούδι: Ανδρέας Καρακότας - πιάνο: Ντόρα Μπακοπούλου).
Χαίρετε πάντοτε!

π. ΛίΒυος είπε...

@panagiotisandriopoulos

Ιδιαίτερη τιμή για μένα η παρουσία σου στο μπλοκ μου.
Το ξέρεις ότι σε παρακολουθώ και θαυμάζω την δουλειά που κάνεις.
Τα ποιήματα αυτά - τραγούδια συγκαταλέγονται στο δίσκο του Χατζιδάκι ''Τα τραγούδια της Αμαρτίας'' ; ;

Να είσαι καλά!!!!!

panagiotisandriopoulos είπε...

π. Λίβυε,

"Τα τραγούδια της αμαρτίας" του Μ.Χ. βασίζονται σε ποιήματα του Ντίνου Χριστιανόπουλου κι ένα του Γ.Χρονά.
Οι επιλογές σου περιλαμβάνονται σ' αυτό τον κύκλο τραγουδιών που έχει εκδοθεί σε cd από τον ΣΕΙΡΙΟ. Μάλιστα το 1995 ο διάσημος, πια, Δημήτρης Παπαϊωάννου είχε χορογραφήσει τα τραγούδια αυτά και τα είχε παρουσιάσει σε παράσταση με την Ομάδα Εδάφους.
Αυτά... για την ιστορία.

Καλή Κυριακή!

π. ΛίΒυος είπε...

@panagiotisandriopoulos

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες και τις πολύτιμες γνώσεις σου, που μοιράζεσαι μαζί μας.....

Καλό Βράδυ !!!!