18 Ιουλ 2008

Η άγνοια............

" Που είσαι ;" , επανέλαβε μαλακά.
" Εδώ είμαι ".
" Που εδώ ; " .
"Σε αυτό το γραφείο, σ' αυτό το βενζινάδικο!" . Είχα αρχίσει να χάνω την υπομονή μου με το παιχνίδι του.
"Που είναι αυτό το βενζινάδικο; "
"Στο Μπέρκλεϋ".
"Που είναι το Μπέρκλεϋ ;"
"Στην Καλιφόρνια".
"Που είναι η Καλιφόρνια; "
"Στις Ηνωμένες Πολιτείες" .
Που είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες:"
"Σε μια μάζα γης , σε μια από τις ηπείρους του Δυτικού Ημισφαίριου, Σωκράτη νομίζω...''
"Που είναι οι ήπειροι; "
Αναστέναξα. "Πάνω στην Γη...στο ηλιακό σύστημα...στο Σύμπαν ..."
"Και που είναι το το Σύμπαν; "
"Δε ξέρω -πως μπορώ να απαντήσω σε αυτό;"

"Αυτό είναι το ζήτημα. Δε μπορείς να απαντήσεις σε αυτό και ποτέ δεν θα μπορείς. Δεν υπάρχει Γνώση γι αυτό. Δε ξέρεις που είναι το Σύμπαν και έτσι δεν ξέρεις που είσαι εσύ. Στην πραγματικότητα δεν ξέρεις που είναι οτιδήποτε. Ούτε γνωρίζεις τι είναι το οτιδήποτε ή πως έφτασε να είναι αυτό που είναι . Είναι ένα Μυστήριο.
"Η άγνοια μου Ντάν , βασίζεται σε αυτή την κατανόηση . Η δική μου κατανόηση βασίζεται πάνω στην άγνοια. Αυτός είναι ο λόγος που εγώ είμαι ένας κωμικός ανόητος κι εσύ ένα σοβαρό χαϊβάνι" .


Απόσπασμα από το " Ο Δρόμος του Ειρηνικού Πολεμιστή" του Dan Milman

7 σχόλια:

Katerina είπε...

Μόνο ο Θεό, δεν αντιμετωπίζει κανένα χάσμα ανάμεσα στη σκέψη και στη συνέπεια της. Ότι, σκέφτεται ο Θεός , είναι.

Βασιλική Ν. είπε...

Ωραιότατο το άνωθέν μου σχόλιο!!!

Κι εμείς γελωτοποιοί προχωράμε, παίζοντας, γελώντας για να γελούν οι θλιμμένοι, προχωράμε ρωτώντας αλλά μη περιμένοντας απαντήσεις... μη χαθεί το μυστήριο, εξηγηθεί ο κόσμος και βαρεθούμε απίστευτα το ανίερο εξηγημένο που δεν μας ταιριάζει μιας και δεν είναι αυτό που μας έπλασε.
Καλό καλοκαίρι αδερφέ γλυκύτατε!

Δημήτρης είπε...

Η κατανόηση ενός γελωτοποιού βασίζεται στην επίγνωσή της άγνοιάς του. Ενώ η κατανόηση ενός σοβαρού χαϊβανιού βασίζεται στην άγνοια της άγνοιάς του...
Εκπληκτικό!
Την καλησπέρα μου.

Keep Dreaming είπε...

Kai na itan mono auto pou den mporoume na apantisoume.....

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Με τρομάζεις π. Λίβυε!
Εγώ μέχρι τώρα πίστευα οτι βρίσκομαι στα Αστερούσια όρη της νότιας Κρήτης, που βρίσκονταΙ 1500 χιλιόμετρα ανατολικά της Ανδρομέδας και σε απόσταση αναπνοής από τον Σείριο!

Roadartist είπε...

..αυτό το βιβλιο το ειχα διαβασει στα 19 μετα απο παροτρυνση μιας καθηγητριας μου.. θυμαμε το ειχα κυριολεκτικα 'ρουφηξει'.. :)
Τη καλησπερα μου Π. Λιβυε!!

π. ΛίΒυος είπε...

@ocean soul
Μήπως αντιμετωπίζει και αυτός..? ? ? ?
Τα λεμε...Καλημέρα!!!!

@Βασιλική Ν.
Καλο Καλοκαίρι!!!! Ο θεός να είναι μαζί σου!!! Σε ευχαριστώ για την πάντοτε όμορφη παρουσία σου!!!!!

@Δημήτρης
Γεια σου Αδελφέ μου!!!! Να περνάς Καλά!!!!


@ερΑσιτεχνης ανθρωπος
''Τα πάντα είναι Μυστήριο'' .....Την Καλημέρα μου!!!


@Βασιλιάς της μοναξιάς
Χα χα χα ωραίος....
Ναι μπορεί και να μην είμαστε...ξέρω και εγώ.....Την Καλημέρα μου!!!!



@Roadartist
Είναι όντως ωραίο βιβλίο και επίσης ωραία και η μεταφορά του στην μεγάλη οθόνη. Βέβαια πάντα με τις ελλείψεις μια τέτοιας προσπάθειας.

Τα λέμε με αγάπη !!!