23 Ιαν 2015

Τσαλακωμένη εικόνα....


Ξέρεις πόσο λυτρωτικό είναι να διαλύεις την εικόνα σου; Να κάνεις συντρίμμια το είδωλο σου και να τσαλακώνεις το προφίλ σου; Να ξεγυμνώνεις το κορμί σου, δίχως να ντρέπεσαι μήπως φανούν οι ουλές της μοναξιά σου; Τα σημάδια των παθών σου; Να αφήνεις όλα τα όπλα του «εγώ» πάνω στο τραπέζι της φαντασίας και ξαρμάτωτος να εγκαταλείπεσαι στην πραγματικότητα της ζωής; Να νιώθεις την ελευθερία του να μην είσαι κάποιος, να μην πρέπει να αποδείξεις τίποτα σε κανένα. Να είσαι ανώνυμος στο έπαινο και απαθής στην κατηγορία. Να είσαι αυτό που είσαι και όχι εκείνο που οι άλλοι θέλησαν ή φαντάστηκαν για τις δικές τους ανάγκες. Να γίνεσαι αυτό που λέει ο Άγιος Ισαάκ ο Σύρος και με συγκλονίζει «σαν να μην υπήρξες ποτέ…». Να μάθεις τελικά ότι ο έπαινος και η κατηγορία είναι ίδια φυλακή;…

π.λίβυος 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φοβερό αυτό που λέτε! Μήπως θα μπορούσατε να συμπληρώσετε τον λόγο του Αββά Ισαάκ στον οποίο αναφέρεται η φράση "σαν να μην υπήρξες ποτέ;"

Ανώνυμος είπε...

" Να είσαι αυτό που είσαι και όχι εκείνο που οι άλλοι θέλησαν ή φαντάστηκαν για τις δικές τους ανάγκες." Πολύ δυνατό !!!!!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλημέρα π. Λίβυε,
σύντομα θα σου στείλω την τσαλακωμένη μου εικόνα αποτυπωμένη σε 140 σελίδες.
"Μια Ακανόνιστη Ζωή και οι κανόνες της"
Το έγραψα για να συστηθώ στα παιδιά μου. Να γνωρίζουν από πρώτο χέρι για το τρόπο που έζησα και τα λάθη που έκανα για να φτάσω ως εδώ.
Τελικά, με όποιο δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις καλέ μου φίλε!
Με δασκάλους σαν και σένα μπόρεσα και διόρθωσα την ρότα της ζωής μου.
Να είσαι καλά!

Ανώνυμος είπε...

Έχω βιώσει προσωπικά αυτό που περιγράφετε πάτερ.

Είναι το δώρο του Θεού στον άνθρωπο που Τον αναζητά με ειλικρίνεια. Είναι η αρχή της αληθινής μετανοίας.

Είναι η αρχή της διά Χριστού εν Χριστώ ζωής!

Καλή αρχή και καλό αγώνα πάτερ. Η αγάπη έξω βάλει τον φόβο...

Ιωάννης


16. 4 είπε...

Πόσο ομορφο όλο αυτό!!!
Αλλά πόσο δύσκολο!!!!