19 Απρ 2016

Θα έρθουν μέρες.....



Θα έρθουν μέρες, ώρες και στιγμές που θα νιώσουμε αδύναμοι να προσευχηθούμε.Να σταθούμε ενώπιον του Θεού και να ψελλίσουμε τις γνωστές μας προσευχές. Ίσως τότε που δεν υπάρχει καμία πλέον δική μας προσπάθεια και δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε τον εαυτό μας με καμία δική μας κατάκτηση, προσπάθεια, αρετή και κατόρθωμα, να είναι η ώρα που η Χάρις θα μας αρπάξει στην κυριολεξία στην πλεονάζουσα αγκαλιά της.

Είναι τέτοιες στιγμές που πολλές φορές γεννιέται κάτι ειλικρινές και αληθινό μεταξύ εμάς και του Θεού, όταν εμείς έχουμε τσακιστεί και τσαλακωθεί, όταν νιώθουμε ανίσχυροι μέσα στην αποτυχία μας.
Άλλωστε ας μην ξεχνάμε οτι η προσευχή πολλές φορές εκφράζεται ως βαθιά σιωπή απέναντι στην δική μας αδυναμία και στην μεγάλη του φιλανθρωπία.

π.λίβυος

4 σχόλια:

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Ίσως οι μαύρες μας στιγμές είναι τόσο μαύρες ώστε η Χάρη Του να κάνει τόσο σπουδαία την λύτρωσή μας στο ολόασπρο αναστάσιμο φόντο της ατέλειωτης αγάπης Του.
π.Χαράλαμπε, να εύχεσαι.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα. Σας παρακαλώ απαντήστε μου στο παρακάτω. Άκουσα χθες σε ομιλία ότι όταν ζητάμε κάτι στην προσευχή είναι εγωιστικό και δεν πρέπει. Νόμιζα ότι προσεύχομαι σωστά..τελικά μάλλον όχι. Σας παραθέτω παραδείγματα για να σας δώσω να με καταλάβετε: δεν είμαι καλή στη δουλειά μου τη θεωρώ δύσκολη, οπότε παρακαλάω κάθε λεπτό τον Θεό να με προστατεύει και να με φωτίζει. Επίσης ζητάω πάντα να έχει καλά τους γονείς μου κλπ φίλους. τον κουράζω τον Θεό; σας παρακαλώ. Βοηθήστε με καταλάβω. Φοβάμαι χάθηκα.. να μην ζητάω να έχω υγεία; (όλο και κάτι πονάει..) να μην ζητάω να είμαι καλά με τον άνδρα μου; ναι ότι ζητάω είναι για μένα...
Καλή Μεγάλη Βδομάδα! σας παρακαλώ πείτε μου...

Annie είπε...

Πάντα ακριβής ... πάντα ουσιαστικός... πάντα αληθινός...
Καλή Μετάνοια...

Ηλιοκέντητη είπε...

Πόσο αληθινό και πόσο λυτρωτικό...
Σ'ευχαριστούμε πολύ πάτερ...
Να εύχεσαι..