15 Σεπ 2010

Όταν, εάν, τώρα...

Αφιερωμένο στα χρόνια που χάθηκαν...


Ένα μικρό κορίτσι με γιασεμιά στα μάτια,

συνάντησε το όταν και το ρώτησε,

Εσένα πια είναι η δουλειά σου ;

Εγώ του απάντησε το όταν, μεταθέτω συνεχώς τα πράγματα στο μέλλον,

τα μακραίνω τόσο πολύ που δεν προλαβαίνει ή ξεχνά κανείς στο τέλος

να ζήσει.

Δεν μου αρέσεις είπε το κορίτσι και σκόρπισε τα φύλλα του γιασεμιού.

Λίγο παρακάτω σε ένα δρόμο γεμάτο λάσπες,

είδε να περπατά σκυμμένο το εάν.

Εσένα πια είναι η δουλειά σου; το ρώτησε.

Εγώ του λέει, δεν σταματώ λεπτό να διηγούμαι το παρελθόν,

να θυμάμαι και να κλαίω, σκορπώντας τύψεις κι ενοχές.

Δεν μου αρέσεις, είπε το κορίτσι και κύλησε ενα δάκρυ.

Σε λίγη ώρα στο κάτω στενό του χωριού

εκεί που ανθούσαν βασιλικοί και κατνιφέδες, περνούσε το τώρα,

δεν το ρώτησε τίποτα απολύτως

απλά το ακολούθησε τώρα και χάθηκαν στην ομορφιά.


π. Λίβυος


9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σημαντικό το δίδαγμα....

Διαβάτης είπε...

Πολύ όμορφο πάτερ Λύβιε.

Μας έχουν λείψει τόσο , οι διδακτικές αναρτήσεις σας .

Καλή συνέχεια , καλή δύναμη .

κυριάκος είπε...

υπέροχο....
και χτές διάβασα κατι με παρομοιο νοημα που μ αρεσε,αν μου επιτρέπετε το παραθέτω
"ΤΟ ΧΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΚΥΡΗ ΕΠΙΤΑΓΗ!ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΥΠΟΣΧΕΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ!ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!ΞΟΔΕΨΕ ΤΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΜΠΟΡΕΙΣ...!

Άστρια είπε...

Απλά υπέροχο!...



ευχαριστούμε για την ομορφιά που χαρίστηκε στο τώρα, το τόσο αγνοημένο.. πόσο έχουμε ανάγκη να θυμόμαστε να το βλέπουμε διαφορετικά ..

Καλή δύναμη στο πάντα:)

Manitari tou Bounou είπε...

"Εδώ και τώρα" ή "ο καιρός εγγύς" 'η "ήγγικεν..."

Την καλησπέρα μου.

π. ΛίΒυος είπε...

Καλημέρα σε όλους. Να είστε καλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Τόσο απλό και συνάμα τόσο δύσκολο στην εφαρμογή του...

Ο.Τ.

π. ΛίΒυος είπε...

Ο.Τ.
Ακριβώς

π.Αντώνιος είπε...

Ζήζε λοιπόν την στιγμή σαν να είναι η τελευταία σου...μόνο έτσι θα έχεις ζήσει μια γεμάτη ζωή!!!