26 Αυγ 2016

Κάνε στην άκρη μου κρύβεις την ζωή...


Αυτούς που έχουν για όλα έτοιμες απαντήσεις να τους φοβάσαι. Σημαίνει ότι δεν τους τυράννησαν καθόλου οι νύχτες ούτε το ξημέρωμα τους βρήκε σε αυλές, δρόμους και ταράτσες ψάχνοντας φεγγάρια. Γιατί εάν στην ζωή δεν πεις "δεν ξέρω", δεν θα μάθεις ποτέ. Ο πιο επικίνδυνος άνθρωπος είναι αυτός που "γνωρίζει" και θέλει να σε "διδάξει" και μάλιστα απρόσκλητος. Να σου «μάθει» γιατί εσύ δεν ξέρεις. Κλείσε τα αυτιά, γύρνα το βλέμμα κι μέσα απ’ τα σωθικά σου συλλάβισε δυνατά, «κάνε στην άκρη μου κρύβεις την ζωή…»

π. Λίβυος 

1 σχόλιο:

ευλογειτε είπε...

Αυτό το άρθρο, παπα-Χαράλαμπε,
μου θυμίζει
το μικρομέγαλο δώρο
που ζήτησε ο Διογένης
απ' τον Αλέξανδρο:
κάνε στην άκρη,
μου κρύβεις
τον ήλιο...
Όποιος γνωρίζει καλά
τον μικρόκοσμό του,
υπάρχει ελπίδα
να συστηθεί και με τον μεγάλο κόσμο
της πράξης και της θεωρίας μαζί!
Ίσως έτσι αναιρώ την υπέροχη τοποθέτηση
- δεν ξέρω είμαι καλεσμένη στον σελιδόκοσμο;-
μα νιώθω σαν τους αξημέρωτους
που ρωτούν ακόμη και τ' άστρα
και το καντήλι
πολλά γιατί,
αλλά τα διότι
μου τα στέλνουν
άνθρωποι με ψυχή,
σκορπισμένοι εδώ κι εκεί
και δεν τα βρίσκω εκεί που θα περίμενε
ένας "φυσιολογικός" ξερόλας!!